مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 05:502020-10-25بين الملل

اینسایدر: دولت لندن برای کنار رفتن ترامپ از قدرت آماده می شود


در حالی که کمتر از دو هفته تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده، بوریس جانسون، یکی از نزدیک ترین همپیمانان دونالد ترامپ خودش را برای کنار رفتن او از قدرت آماده می کند.

- در حالی که کمتر از دو هفته تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده، بوریس جانسون، یکی از نزدیک ترین همپیمانان دونالد ترامپ خودش را برای کنار رفتن او از قدرت آماده می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه بیزینس اینسایدر، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس روابط کاری قدرتمندی را از زمان رسیدن به این سمت در سال گذشته میلادی با دونالد ترامپ داشته است.

این دو مکررا به تحسین از یکدیگر پرداخته اند و در زمان انتخابات سراسری سال 2019 انگلیس، دونالد ترامپ با حمایت از بوریس جانسون در این انتخابات او را مردی فوق العاده توصیف کرد.

ترامپ در عین حال یک حامی صریح کمپین سال 2016 حامیان خروج انگلیس از اتحادیه اروپا با سردمداری بوریس جانسون بود.

با این حال همانطور که جیمز فورسیت، یک خبرنگار دارای ارتباطات گسترده در حزب محافظه کار گزارش کرده، در حالی که نظرسنجی ها در سراسر حوزه اقیانوس اطلس از پیروزی جو بایدن، معاون رییس جمهورسابق آمریکا در انتخابات سوم نوامبر خبر می دهند، بوریس جانسون و حلقه نزدیک به او هم اکنون هر چه سریعتر در تلاش برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینسایدر: دولت لندن برای کنار رفتن ترامپ از قدرت آماده می شود

اینسایدر: دولت لندن برای کنار رفتن ترامپ از قدرت آماده می شود