مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 05:152020-10-25سياسي

فرمانده کل سپاه: نیروی انتظامی درگاه اعتماد مردم به نظام است


فرمانده کل سپاه  با اشاره به این که نیروی انتظامی درگاه اعتماد به نظام است، گفت: امروز نیروی انتظامی ما به درجه بالایی از کفایت و رشد رسیده است.

- فرمانده کل سپاه  با اشاره به این که نیروی انتظامی درگاه اعتماد به نظام است، گفت: امروز نیروی انتظامی ما به درجه بالایی از کفایت و رشد رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه به اتفاق هیئت همراه برای تبریک هفته نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی ناجا حضور یافت و با سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی دیدار و گفت و گو کرد.

سرلشکر سلامی در این دیدار ضمن عرض تسلیت شهادت امام حسن عسگری (ع) و تبریک آغاز امامت منجی عالم بشریت و نیز هفته نیروی انتظامی به فرماندهان و آحاد کارکنان نیروی انتظامی اظهار داشت: امسال هفته نیروی انتظامی همراه با پیام بسیار خوب فرمانده معزز کل قوا بود که نشان از شخصیت بالای این سازمان دارد.

روح اعتماد و اطمینان به نیروی انتظامی در ذهن و قلب رهبر انقلاب متجلی است و این محصول زحمات و مجاهدت ها و تلاش های طاقت فرسای فرماندهان و کارکنان این نیرو و در کنار آن خانواده های عزیز آنان است.

فرمانده کل سپاه با تقدیر و تشکر از سردار حسین اشتری فرمانده با اخلاص، مدیر و مدبر ناجا گفت: از اینکه این فرصت را فراهم کردید تا در جمع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل سپاه: نیروی انتظامی درگاه اعتماد مردم به نظام است

فرمانده کل سپاه: نیروی انتظامی درگاه اعتماد مردم به نظام است