مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 05:102020-10-25سياسي

علیپور: اکنون زمان جنگ و دعواهای سیاسی نیست


یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه اکنون زمان جنگ و دعواهای سیاسی نیست، گفت: هر شخصی در این راستا قدم بردارد و به دنبال اختلاف، تنش و انتقام گیری باشد برخلاف منافع مردم و کشور اقدام کرده است.

- یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه اکنون زمان جنگ و دعواهای سیاسی نیست، گفت: هر شخصی در این راستا قدم بردارد و به دنبال اختلاف، تنش و انتقام گیری باشد برخلاف منافع مردم و کشور اقدام کرده است.

محمد علیپور در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت تدبیر همگانی در شرایط کنونی کشور گفت: حضرت آقا در فرمایشات خود خطاب به نمایندگان بر تعامل و همکاری تاکید داشتند، بر همین اساس باید توجه کنیم اکنون زمان جنگ و دعواهای سیاسی نیست و هر شخصی در این راستا قدم بردارد و به دنبال اختلاف، تنش و انتقام گیری باشد برخلاف منافع مردم و کشور اقدام کرده است.

نماینده ماکو در مجلس افزود: فرمایشات حضرت آقا این موضوع را برای نمایندگان روشن کرد که مجلس ضمن کمک به دولت باید پیگیر مطالبات مردم باشد و از دولت پاسخگویی و عملکرد مطلوب بخواهد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: مردم از نمایندگان خود می خواهند در مقابل عملکرد دولت از ابزار قانونی خود استفاده کند، تمام مشکلات کشور که به تحریم ها باز نمی گردد و بلکه برخی مسائل ناشی از مباحث مدیریتی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیپور: اکنون زمان جنگ و دعواهای سیاسی نیست

علیپور: اکنون زمان جنگ و دعواهای سیاسی نیست