مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 05:002020-10-25اجتماعي

کودک کار گمشده ای در شیوع کووید 19/آیا ساماندهی کودکان کار صورت می گیرد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شهربانو نوری نیا- کودکان کار همیشه معضلات خاص خودشان را داشته و دارند.

اسیب هایی که این کودکان میبینند گا ها برای کشور جبران ناپذیر است.

- سید مالک حسینی سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به ضرورت ارائه خدمات به کودکان کار و خیابان از انجام آزمایشات ادواری تست کرونا ویژه کودکان کار تحت پوشش مراکز پرتو خبر داد و گفت: سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران همواره با همکاری سازمان های مردم نهاد (سمن) ها خدمات متنوع آموزشی، بهداشتی، حمایتی، مددکاری و روانشناختی را به کودکان کار ارائه کرده است که این خدمات در روز های سخت کرونا شکل متفاوتی به خود گرفته است.

حسینی ضمن تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز پرتو خاطرنشان کرد: تیم تخصصی پزشکی ضمن استقرار در مراکز پرتو مناطق 9، 14، 18، 20 و 21، و بررسی وضعیت جسمانی کودکان در حال انجام تست کرونا برای تعدادی از آنان هستند و تلاش می کنیم به طور دوره ای این خدمت را به کودکان کار و در معرض آسیب ارائه کنیم.

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با تأکید بر دغدغه این سازمان مبنی بر حفظ سلامت جسمانی کودکان کار و به ویژه زباله گرد در کلانشهر تهران گفت: کودکان از جمله گروه هایی هستند که همواره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودک کار گمشده ای در شیوع کووید 19/آیا ساماندهی کودکان کار صورت می گیرد؟

کودک کار گمشده ای در شیوع کووید 19/آیا ساماندهی کودکان کار صورت می گیرد؟