مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 04:552020-10-25سياسي

حضور 13 درصد دانش آموزان مازندرانی در مدارس


مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت:متوسط حضور دانش آموزان استان که به صورت حضوری در کلاس های درس مدارس شرکت می کنند 13درصد است.

- ایسنا/مازندران مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت:متوسط حضور دانش آموزان استان که به صورت حضوری در کلاس های درس مدارس شرکت می کنند 13درصد است.

علیرضا سعدی پور در نشست هم اندیشی مدیران مدارس سمپاد بابل که با حضور نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی در دبیرستان پسرانه شهید بهشتی بابل برگزار شد، تصریح کرد: متوسط حضور دانش آموزان استان که به صورت حضوری در کلاس های درس مدارس شرکت می کنند 13درصد است.

وی با بیان اینکه بیشترین درصد شرکت کنندگان حضوری مدارس در منطقه کجور و بندپی غربی است، افزود: اطلس شیوه های دسترسی دانش آموزان به روش های مختلف آموزشی باید به طور دقیق در تمام مدارس استان تهیه و مشخص شود که هر دانش آموزی با چه روشی به آموزش دسترسی دارد؛ نباید حتی یک دانش آموز از آموزش محروم بماند که اگر اینگونه شود ما باید در پیشگاه الهی پاسخگو باشیم.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با بیان اینکه باید مشکلات دسترسی دانش آموزان به آموزش مجازی حل شود، گفت: در زیست بوم جدیدی که قرار داریم باید تدبیر کرده و با اولویت سلامت دانش آموزان به سلامت از این مرحله حساس عبور کنیم،مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 13 درصد دانش آموزان مازندرانی در مدارس

حضور 13 درصد دانش آموزان مازندرانی در مدارس