مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 04:552020-10-25سياسي

ستیز فرهنگی


اهانت آشکار رییس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) باردیگر نقاب از چهره لیبرال دموکراسی غرب را در دشمنی تمام عیار با دین مبین اسلام کنار زد.

- ایسنا/مازندران اهانت آشکار رییس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) باردیگر نقاب از چهره لیبرال دموکراسی غرب را در دشمنی تمام عیار با دین مبین اسلام کنار زد.

سخنان آقای مکرون در دفاع از آزادی بیان در غرب چنان سست بنیان است که کارنامه برجای مانده از آن ماهیت مزورانه سیستم معیوب لیبرالی در دستگاه دیوانی فرانسه را چالش برانگیز می نمایاند و حقایق بی شماری را برملا می سازد.

اظهارات کودکانه مکرون در حالی در رسانه های غوغاسالار غرب نشانه دموکراسی تلقی می شود که اساسا قوانین دولت فرانسه نقد آزادانه موضوعات تاریخی را برنمی تابد و تنبیه اندیشمند برجسته آن کشور روژه گارودی که بخاطر یک سئوال نقادانه در باره هلوکاست به شدت مواخذه و تحت پیگرد قضایی قرار گرفت، گویای کارنامه مردود دولت متبوعش در این زمینه است.

‏واقعیت این است که اساس لیبرال دموکراسی غرب بر ریا و نیرنگ و فریب اذهان عمومی و پرده پوشی استوار است و در شرایطی که افکار عمومی جهان بویژه در اروپا بسوی فرهنگ غنی اسلام و شعائر دینی گرایش پیدا کرده ، سردمداران غربی که آقای مکرون جزو کوچک آن است، عمق فروپاشی جریان فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستیز فرهنگی

ستیز فرهنگی