مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 04:352020-10-25سياسي

1010/شهید صمد مومنی: دانشجویان عزیز برای توحیدی شدن جامعه قدم بردارید


شهید صمد مومنی در وصیت نامه خود آورده است: دانشجویان و دانش آموزان از آنچه می آموزید برای خدمت به جامعه استفاده کرده و سعی کنید که برای توحیدی شدن جامعه قدم بردارید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش ، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید .

تبرک لحظاتمان با شهید صمد مومنی: بسم الله الرحمن الرحیم با درود و سلام خدمت آقا امام زمان (عج )و نایب آن حضرت؛ امید است که در آینده ای نزدیک جنگ این دو کشور با پیروزی نیروی حق توسط رزمندگان با وفای امام و یاری حق پایان پذیرد.

هدف از نوشتن این چند خط این بود که حقی که به گردن بنده بود ادا کنم؛ مادر و پدر عزیزم که برای سعادت و خوشبختی ما زحمت زیادمتحمل شدید و احساس خستگی نکردید حلالم کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1010/شهید صمد مومنی: دانشجویان عزیز برای توحیدی شدن جامعه قدم بردارید

1010/شهید صمد مومنی: دانشجویان عزیز برای توحیدی شدن جامعه قدم بردارید