مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 04:202020-10-25سياسي

اصول اخلاقی رهبر انقلاب در حکومت داری ثابت و غیرقابل تغییر است


رهبر انقلاب اصولی اخلاقی در حکومت داری دارد که هم در قبال آقای احمدی نژاد و هم در قبال آقای روحانی که منتسب به دو جناح مخالف هستند، این اصول ثابت و غیرقابل تغییر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، عباس سلیمی نمین، تحلیلگر مسائل سیاسی در یادداشت شفاهی برای خبرگزاری تسنیم، به تشریح بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار ستاد مقابله با کرونا   و انتقاد ایشان از اقدام برخی ها در برخورد با دولت و رییس جمهور و هتک حرمت رییس جمهور، پرداخته است که مهمترین بخش های آن در ادامه آمده است.

در شرایط کنونی دستهایی در تحرک است و تلاش می کند که جامعه ما را که بر اساس یک عقلانیتی که دارای آرامش است و در قبال مشکلات برخورد منطقی دارد، دچار تشویش کند.

متاسفانه عده ای از اشخاص که با توجه به حضور در جایگاه های حساس سیاسی  از آنها انتظار می رود در مواجهه با مسائل مختلف کشور از منطق قوی تری برخوردار باشند ولی در صحنه عمل شاهد آن هستیم که به مراتب درک سیاسی آنها از متوسط جامعه نیز پایین تر است.

جامعه امروز بیش از دست اندرکاران سیاسی تحت فشار معیشتی قرار دارد اما چون این را درک می کند که هدف دشمن از تحریم ها به هم ریختن کشور است، گامی در این مسیر بر نمی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصول اخلاقی رهبر انقلاب در حکومت داری ثابت و غیرقابل تغییر است

اصول اخلاقی رهبر انقلاب در حکومت داری ثابت و غیرقابل تغییر است