مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 04:102020-10-25اقتصادي

راه اندازی نمایشگاه نیازمندی های صنایع آذربایجان شرقی


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از راه اندازی نمایشگاه نیازمندی های صنایع استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حبیب امین زاده در مراسم افتتاح مرکز شبانه روزی فوریت های تولید و سرمایه گذاری استان هدف از راه اندازی مرکز فوریت های تولید و سرمایه گذاری را کاهش بروکراسی اداری، تسهیل ارتباط میان تولیدکنندگان و دستگاه های اجرایی و تسریع در تصمیم گیری های این بخش عنوان کرد و اظهار داشت: در این مرکز نیازمندی ها و مشکلات بخش صنعت و تولید شناسایی شده و به دستگاه ها منعکس می شود.

وی افزود: نمایندگان دستگاه های اجرایی مستقر در این مرکز از طریق شماره تماس 35211111 به صورت شبانه روزی آماده دریافت پیام های تولیدکنندگان، صنعتگران و سرمایه گذاران هستند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی همچنین در خصوص عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، گفت: تاکنون 300 پرونده واحدهای صنعتی و تولیدی در این کارگروه بررسی شده و از نظر انباشت پرونده نیز کمترین پرونده را در سطح کشور داریم.

امین زاده همچنین از راه اندازی نمایشگاه نیازمندی های صنایع استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه قطعات مورد نیاز تولیدکنندگان و صنعتگران استان به نمایش گذاشته شده و مخترعان و مبتکران می توانند برای تولید این قطعات که از خارج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نمایشگاه نیازمندی های صنایع آذربایجان شرقی

راه اندازی نمایشگاه نیازمندی های صنایع آذربایجان شرقی