مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 03:402020-10-25اقتصادي

هیئت دولت با حذف معافیت مالیاتی سلبریتی ها موافقت می کند؟


زمانی که از حق الزحمه کارمندان، کارگران و معلمان پیش از پرداخت، مالیات کسر شده و سپس حقوق پرداخت می شود، با چه منطقی از سلبریتی ها و ناشران بزرگ با درآمدهای آن چنانی مالیات دریافت نمی شود؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، جولان تبلیغات چی ها در شبکه های اجتماعی با چاشنی تغییر سبک زندگی ایرانیان و با حمایت مالیاتی دولت، همراه شده است.

تحریم های اقتصادی از یک سو و شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر روی درآمد های نفتی و مالیاتی از سوی دیگر باعث شد تا در همین چهار ماه ابتدایی سال، برخی کارشناسان پیش بینی کنند که بودجه دولت با کسری 150 هزار میلیارد تومانی رو به رو خواهد شد.

البته مرکز پژوهش های مجلس طی گزارشی که در انتهای سال 1398 منتشر کرده بود، این رقم کسری بودجه را 131 هزار میلیارد تومان اعلام کرده است.

افزایش پایه پولی، انتشار اوراق قرضه و فروش دارایی ها، راه هایی بوده که دولت تا کنون سعی کرده از طریق آنها کسری بودجه خود را پوشش دهد اما بنابر اعتقاد کارشناسان اقتصادی مسیرهای پیش گرفته شده توسط دولت که به مثابه مسکن هستند، نه تنها دردی از دولت دوا نمی کنند، بلکه در سال های آتی مشکلات بیشتری برای اقتصاد ایجاد خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت دولت با حذف معافیت مالیاتی سلبریتی ها موافقت می کند؟

هیئت دولت با حذف معافیت مالیاتی سلبریتی ها موافقت می کند؟