مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 03:402020-10-25سياسي

بزرگداشت شهید مدافع حرم محمود شفیعی در اسلامشهر


همزمان با شهادت امام حسن عسگری(ع) پنحمین یادواره جهادگر شهید مدافع حرم محمود شفیعی در آستان مقدس امامزاده عقیل(ع) اسلامشهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) پنحمین یادواره جهادگر شهید مدافع حرم محمود شفیعی امشب در آستان مقدس امامزاده عقیل(ع) اسلامشهر توسط هیأت امین الزهرا(س) با حضور اقشار مختلف مردم، بسیجیان و خانواده شهداء با مدیحه سرایی مداحان اهل بیت(ع) و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

شهید حاج محمود شفیعی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از جهادگران عرصه خدمت رسانی در مناطق محروم کشور بود که سال 94 در حلب سوریه به شهادت رسید و پس از گذشت 2 سال در تبادل پیکرهای مطهر شهدای لبنان ی و ایرانی، پیکر وی نیز به میهن بازگشت و با بدرقه پرشور مردم اسلامشهر و همرزمان شهید در جوار دیگر شهدای این شهرستان در گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده عقیل(ع) آرام گرفت.

شهید شفیعی از سال 80 مشغول فعالیت های جهادی در مناطق محروم غرب کشور بود، به گونه ای که در کنار فعالیت های عمرانی از فعالیت های فرهنگی تربیتی در قبال مردم منطقه و نیروهای جهادی همراه خود غفلت نمی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت شهید مدافع حرم محمود شفیعی در اسلامشهر

بزرگداشت شهید مدافع حرم محمود شفیعی در اسلامشهر