مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 01:252020-10-24سياسي

معاون رییس جمهور: شرایط تحقق «شهر نوآور» در پردیس فراهم شد


معاون رییس جمهور با اشاره به تصویب اختصاص اراضی ملی در جنوب پارک فناوری پردیس به این مجموعه فناوری و نوآوری گفت: با توسعه و گسترده تر شدن زیست بوم فناوری و نوآوری در این شهرستان شرایط تحقق شهر نوآور فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان تهران، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک هزار هکتار اراضی ملی در محدود جنوب پارک فناوری پردیس قرار دارد که در گام نخست حدود 400 هکتار از این اراضی به ناحیه نوآوری پردیس اختصاص پیدا کند.

وی با بیان این که اکنون با ایجاد ناحیه نوآوری، زیست بوم نوآوری و فناوری توسعه خواهد یافت، گفت: شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در جلسه هفتم مهرماه سال جاری، موضوع جانمایی پارک علم و فناوری در حریم شهر پردیس را مورد بررسی قرار داد و با جانمایی ناحیه نوآوری در اراضی یادشده تحت کاربری علوم، تحقیقات و فناوری موافقت کرد.

معاون رییس جمهور ادامه داد: ناحیه نوآوری فراتر از شرکت ها است و بخش های مختلف زنجیره زیست بوم نوآوری در آن گرد هم آمده اند تا تمام نیازهای توسعه فناوری و نوآوری در این ناحیه تأمین شود.

ستاری افزود: این مجموعه در ناحیه نوآوری، در واقع یک شهر فناور و نوآور را شکل می دهند که مراکز خرید، سکونت گاه، دانشگاه ها، شرکت های دانش بنیان و دیگر بخش های زیست بوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: شرایط تحقق «شهر نوآور» در پردیس فراهم شد

معاون رییس جمهور: شرایط تحقق «شهر نوآور» در پردیس فراهم شد