مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 00:002020-10-24ورزشي

بازار آشفته استقلال/ خطرهای واقعی، مدیران مجازی!


باشگاه استقلال در این روزها با مسائل و اتفاقات بسیار مختلفی مواجه است و چند سوال و ابهام مهم پیرامون این باشگاه را فرا گرفته است.

- باشگاه استقلال در این روزها با مسائل و اتفاقات بسیار مختلفی مواجه است و چند سوال و ابهام مهم پیرامون این باشگاه را فرا گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، باشگاه استقلال این روزها روی یک لبه تیغ راه می رود و هر لحظه یک حادثه ناگوار ممکن است پیکیره این باشگاه را به نابودی بکشاند.

این پیکیره تا اینجای کار بعد از برکناری سعادتمند تلاش کرده است تا بتواند مشکلاتی وجود داشته است را برطرف کند اما هنوز به هم ریختگی های موجود نفس کشیدن را برای استقلال سخت کرده است و با این وجود مشخص نیست که این باشگاه چه زمانی قرار است رنگ ثبات به خود بگیرد.

*جنگ مجازی در استقلال اولین چیزی که هواداران استقلال آن را در چند روز اخیر دیده اند و یک جنگ روانی عظیمی را ایجاد کرده است، افشاگری های مدیران حاضر و سابق استقلال است.

در یک طرف هواداران شاهد مجادله مجازی سعادتمند با خلیل زاده هستند.

مدیرعامل سابق استقلال در حال حاضر اتهاماتی در خصوص عدم درآمدزایی و مسائل مدیریتی نسبت به خلیل زاده زده است که واکنش خلیل زاده را به همراه داشته است و رییس هیات مدیره استقلال نیز با پرسپولیسی خواندن سعادتمند، در پی این بود تا جواب او را بدهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار آشفته استقلال/ خطرهای واقعی، مدیران مجازی!

بازار آشفته استقلال/ خطرهای واقعی، مدیران مجازی!