مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 23:352020-10-24اقتصادي

افزایش 68 درصدی کمک های حامیان طرح اکرام در اردبیل


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمک های حامیان طرح اکرام در استان اردبیل طی شش ماهه نخست سال 99 نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته 68 درصد افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حسین دشتی در جلسه طرح هر کارمند یک حامی اظهار کرد: کمک های حامیان طرح اکرام در استان اردبیل طی شش ماهه نخست سال 99 نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته 68 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: حامیان طرح اکرام بیش از 7 میلیارد و 400 میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد در شش ماهه نخست سال جاری کمک کرده اند.

میانگین سرانه هر یتیم اردبیلی 300 هزار تومان در ماه است مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ادامه داد: حامیان در هر ماه به صورت میانگین حدود 300 هزار تومان به ایتام تحت حمایت کمک می کنند.

دشتی بیان کرد: از طریق طرح هر کارمند یک حامی به دنبال افزایش سرانه ایتام و محسنین اردبیلی هستیم تا با افزایش سرانه پرداختی توسط حامیان، مسیر شکوفایی استعدادها و طی کردن پله های ترقی توسط ایتام هموارتر شود.

وی با اعلام این که فرزندان مشمول طرح محسنین نیز به صورت ماهیانه 110 هزار تومان دریافت می کنند، افزود: افزایش سرانه پرداختی و کمک های خیران موجب کاهش مشکلات ایتام و محسنین خواهد شد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 68 درصدی کمک های حامیان طرح اکرام در اردبیل

افزایش 68 درصدی کمک های حامیان طرح اکرام در اردبیل