مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 22:502020-10-24سياسي

پرفسور آمریکایی: ترامپ نخستین رییس جمهور یک دوره ای پس از 1992 خواهد بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پروفسور الان لیچمن استاد تاریخ دانشگاه های آمریکا گفت که دونالد ترامپ به نخستین رییس جمهور یک دوره ای آمریکا پس از سال 1992 تبدیل خواهد شد.

- استاد تاریخ دانشگاه های آمریکا که تمامی نتایج انتخابات این کشور را از سال 1984 درست پیش بینی کرده گفت که ترامپ به نخستین رییس جمهور یک دوره ای آمریکا پس از انتخابات سال 1992 تبدیل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، پروفسور الان لیچمن استاد تاریخ دانشگاه های آمریکا گفت که دونالد ترامپ به نخستین رییس جمهور یک دوره ای آمریکا پس از سال 1992 تبدیل خواهد شد.

این دانشمند آمریکایی که تمامی پیش بینی های وی درباره نتایج انتخابات آمریکا از سال 1984 صحیح بوده در مصاحبه ای گفت: پیش بینی نهایی من این است که دونالد ترامپ نخستین رییس جمهور ساکن در کاخ سفید از سال 1992 و پس از جرج بوش پدر خواهد بود که در انتخابات مجدد شکست خواهد خورد.

اغلب نظرسنجی های سراسری در آمریکا حاکی از پیشتازی جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات روز سوم نوامبر (13 آبان) است.

بر اساس نظرسنجی که چند روز پیش توسط نیویورک تایمز/دانشگاه سینا انجام شده نشان می دهد که پنجاه درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی از بایدن حمایت کرده و 41 درصد نیز از ترامپ اعلام حمایت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرفسور آمریکایی: ترامپ نخستین رییس جمهور یک دوره ای پس از 1992 خواهد بود

پرفسور آمریکایی: ترامپ نخستین رییس جمهور یک دوره ای پس از 1992 خواهد بود