مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 22:302020-10-24سياسي

تبدیل برج میلاد به مرکز دیپلماسی فرهنگی


معاون شهرسازی شهرداری تهران با اشاره به تصویب طرح جدید برج میلاد در کمیسیون ماده 5 اعلام کرد: شهرداری تهران برای 120 هکتار محدوده جدید برج میلاد، - چشم انداز ایجاد "مرکز دیپلماسی فرهنگی" ترسیم کرده است.

عبدالرضا گلپایگانی در گفت وگو با ایسنا، در مورد سرانجام گود مجموعه برج میلاد با بیان اینکه براساس طرح قبلی قرار بود در کنار برج و مرکز همایش های برج میلاد، هتل و مجموعه اداری دوقلو ساخته شود و به همین علت گودی در این محدوده برداشته شد، گفت: اما در طول زمان میان شهرداری به عنوان مالک زمین و شریک سازنده خود یعنی بنیاد تعاون ناجا مشکلات حقوقی ایجاد شده است، به همین دلیل ساخت ساختمان های جدید با وجود گود ایجاد شده، بلاتکلیف رها شد.

وی افزود: در طول سال های اخیر رایزنی با شریک برای ادامه ساخت در حال انجام بود اما بنا به دلایلی همچون توقف کامل فعالیت های عمرانی بنیاد تعاون ناجا؛ نتوانستیم برای این پروژه چشم انداز خوبی متصور شویم و از آنجایی که هر روز مخاطرات گود بیشتر می شد به همین دلیل پایان دادن به قرارداد و پس گرفتن پروژه در دستور کار قرار گرفت.

معاون شهرسازی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، قرارداد پروژه خاتمه یافت، افزود: در کنار این اقدامات، بازنگری طرح برج میلاد بر مبنای توصیه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل برج میلاد به مرکز دیپلماسی فرهنگی

تبدیل برج میلاد به مرکز دیپلماسی فرهنگی