مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 22:052020-10-24بين الملل

صنعاءرابطه ائتلاف سعودی با القاعده و داعش در یمن را به اطلاع شورای امنیت رساند


وزارت خارجه یمن اعلام کرد که با ارسال دو نامه جداگانه به شورای امنیت و سازمان ملل دستاوردهای عملیات نظامی این کشور علیه القاعده و داعش در استان البیضاء را برشمرده و اسناد رابطه این دو گروهک تروریستی با ائتلاف متجاوز سعودی را فاش کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه یمن در مورد آخرین دستاوردهای به دست آمده علیه القاعده و داعش طی عملیات نیروهای ارتش و کمیته های مردمی در استان البیضاء این کشور و روابط  این دو گروهک تروریستی با کشورهای متجاوز و خائن علیه یمن، به سازمان ملل و شورای امنیت نامه های جداگانه ای فرستاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری المسیره، بر اساس اعلام وزارت خارجه یمن، در عملیات نظامی و امنیتی در استان البیضاء، صدها نفر از اعضای القاعده و داعش کشته و اسیر شدند که در میان کشته شدگان سرکرده ها و اعضایی از ملیت های عربی و خارجی که بیشتر آنها سعودی بودند، حضور داشتند.

در عملیات استان البیضاء، مقادیر زیادی سلاح، بمب و کمربند انفجاری، ضبط و بخشی از بایگانی القاعده و داعش توقیف شد.

کشورهای ائتلاف متجاوز از 26 مارس 2015 علاوه بر حمایت  از القاعده و داعش در زمینه پول، سلاح، پشتیبانی لجستیک، مراقبت های پزشکی و تسهیل در حرکت  آن، پوشش هوایی نیز برای فعالیت های تروریستی آنها فراهم کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعاءرابطه ائتلاف سعودی با القاعده و داعش در یمن را به اطلاع شورای امنیت رساند

صنعاءرابطه ائتلاف سعودی با القاعده و داعش در یمن را به اطلاع شورای امنیت رساند