مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 20:402020-10-24اقتصادي

شارژ سهمیه زمستانی نفت سفید مناطق صعب العبور در ارومیه


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: بالغ بر 105 هزار خانوار;که نفت سفید استفاده می کنند در مرکز و شهرهای شمال آذربایجان غربی وجود دارد که براساس برنامه ریزی انجام شده سهمیه فصل پاییز این خانوارها از ابتدای مهرماه در کارت های بانکی سرپرست خانوار شارژ شده است.

- احمد مجرد در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت : به لحاظ سردسیر و صعب العبور بودن بسیاری از مناطق روستایی منطقه، از اول آبان ماه سهمیه زمستانی خانوارهای روستاهای صعب العبور در کارت بانکی سرپرستان خانوار شارژ شده است.

وی افزود: میزان ذخیره سازی نفت سفید در انبارهای نفت منطقه در وضعیت مطلوبی قرار دارد و مشکلی در این ارتباط وجود ندارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه تصریح کرد: از ابتدای امسال تا کنون بالغ بر 77 میلیون لیتر سوخت زمستانی نفت سفید در بین خانوارهای شهری و روستایی توزیع شده است.

مجرد خاطر نشان کرد: سهمیه پاییز خانوارهای شهری و روستایی در فصل پاییز برای خانوارهای یک و دو نفره 400 لیتر، 3 و 4 نفره به میزان 600 لیتر و 5 نفر به بالا به میزان 800 لیتر بوده که تا 25 آذر ماه 99 دارای اعتبار است.

وی یادآور شد: سهمیه زمستانی خانوارهای شهری و روستایی مناطق صعب العبور برای خانوارهای یک و دو نفره 400 لیتر، 3 و 4 نفره به میزان 700 لیتر و 5 نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شارژ سهمیه زمستانی نفت سفید مناطق صعب العبور در ارومیه

شارژ سهمیه زمستانی نفت سفید مناطق صعب العبور در ارومیه