مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 20:352020-10-24بين الملل

نتانیاهو: امیدوارم سیاست کنونی آمریکا با هر دولت دیگری ادامه یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز شنبه در سخنانی گفت که وی نمی خواهد درباره اینکه چه کسی در انتخابات آمریکا پیروز خواهد شد پیش بینی بکند، - نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز شنبه ابراز امیدواری کرد که سیاست کنونی آمریکا که به توافقات عادی سازی با کشور های عربی منجر شد تحت هر دولت دیگر ادامه یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز شنبه در سخنانی گفت که وی نمی خواهد درباره اینکه چه کسی در انتخابات آمریکا پیروز خواهد شد پیش بینی بکند، اما تاکید کرد که وی امیدوار است سیاست کنونی آمریکا که به توافقات عادی سازی با کشور های عربی منجر شد با هر دولت دیگر ادامه یابد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از این سوال روز گذشته دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا شرمنده نشده که گفت آیا جو بایدن خوابالو نیز می توانست این کار را انجام دهد، گفت: خیلی سخت است که من خجالت زده شوم و از حمایت رییس جمهور ترامپ خیلی قدردانی می کنم.

نتانیاهو همچنین گفت که حمایت هر دو حزب آمریکا از این رژیم مهم بوده و وی در گذشته نیز اختلافاتی با جمهوری خواهان و دموکرات ها داشته است، اما واقعیت این است که طی 25 سال گذشته ما توافقی نداشتیم، اما تحت ریاست جمهوری ترامپ 3 توافق حاصل ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو: امیدوارم سیاست کنونی آمریکا با هر دولت دیگری ادامه یابد

نتانیاهو: امیدوارم سیاست کنونی آمریکا با هر دولت دیگری ادامه یابد