مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 20:102020-10-24سياسي

فرمانده ناجا: در موضوع رسیدگی به معیشت و مسکن مأموران پلیس دچار عقب افتادگی هستیم


در موضوع رسیدگی به معیشت و مسکن ماموران نیروی انتظامی عقب افتادگی وجود دارد و با حداقل ها فاصله داریم هرچند قرارگاه جهادی تامین مسکن افتتاح و راه اندازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در برنامه نگاه یک به پیام مقام معظم رهبری به مناسبت هفته ناجا اشاره و اظهار داشت:بعد از پیام حضرت آقا که از طریق صدا و سیما منعکس شود تاثیرات آن را در بین همکاران و حتی بازنشستگان دیدیم چرا که روح جدیدی به آنها دمیده شد و نشاط پیدا کردند.

سرداراشتری گفت: این پیام چند نکته داشت؛ مقام معظم رهبری ماموران پلیس را کارکنان خوب، زحمتکش و خدوم معرفی کردند.

وی گفت: مقام معظم رهبری در دیدارهای متفاوت همواره پلیس را مظهر اقتدار دانسته و اعلام می کنند که در کنار اقتدار نیز باید پلیس رافت و مهربانی و برخورد خوب با مردم داشته باشد.

سردار اشتری با بیان این مطلب که ناجا خود را حافظ امنیت و آرامش مردم می داند به برخورد با کسانی که خلاف قانون حرکت می کنند پرداخت و گفت مردم از اقدام ناجا استقبال می کنند.

سردار اشتری به بحث معیشت کارکنان ناجا پرداخت و گفت: ماموران نیروی انتظامی با حداقل امکانات بیشترین اقدامات را ارائه می دهند و مثل نیروی انتظامی کم هستند که شبانه روز در اقصی نقاط کشور در تعطیلات، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده ناجا: در موضوع رسیدگی به معیشت و مسکن مأموران پلیس دچار عقب افتادگی هستیم

فرمانده ناجا: در موضوع رسیدگی به معیشت و مسکن مأموران پلیس دچار عقب افتادگی هستیم