مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 18:352020-10-24سياسي

تعداد پارک های جدید تبریز به 60 پارک می رسد


پیش بینی می شود تا پایان این دوره از شورای شهر، تعداد پارک های جدید تبریز به 60 پارک برسد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز گفت: پیش بینی می شود تا پایان این دوره از شورای شهر، تعداد پارک های جدید تبریز به 60 پارک برسد.

ایرج شهین باهر در آیین افتتاح و بهره برداری پارک یاسمن با بیان این که توزیع عادلانه امکانات و توجه ویژه به خدمات محله ای مهم ترین رویکرد شهرداری تبریز در دوره فعلی است، اظهار کرد: این پارک، سی و هشتمین پارکی است که از آغاز دوره پنجم شورای شهر در تبریز افتتاح می شود.

وی افزود: اگرچه تغییرات کاربری بهترین راه درآمدزایی برای شهرداری ها محسوب می شود اما در این دوره از مدیریت شهری با تغییر کاربری فضای سبز مقابله شد و این رویه تغییر یافت.

وی با اشاره به این که این تغییر رویه در بدترین شرایط اقتصادی کشور و شهرداری ها رقم خورد، اظهار کرد: با وجود فشار اقتصادی که تمامی شهرداری های کشور با آن مواجه هستند، شهرداری تبریز با هدف توسعه سرانه فضای سبز و توزیع امکانات در تمامی مناطق، شهرفروشی و تغییرات کاربری فضای سبز را متوقف کرده و در بعضی مواقع حتی کاربری های مسکونی را به کاربری فضای سبز تغییر داده است.

وی، حفظ کاربری فضای سبز و احداث پارک ها را دو هدف اساسی عنوان کرد و افزود: احداث پارک های محله ای از یک سو فرصت بهره مند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد پارک های جدید تبریز به 60 پارک می رسد

تعداد پارک های جدید تبریز به 60 پارک می رسد