مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 18:302020-10-24سياسي

نشست تخصصی مشاوره ویژه بانوان در قم برگزار شد


به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان ایران (سبا) و به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، نشست تخصصی مشاوره ویژه بانوان در فضای مجازی برگزار شد.

- ایسنا/قم به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان ایران (سبا) و به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، نشست تخصصی مشاوره ویژه بانوان در فضای مجازی برگزار شد.

به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان ایران، نشست تخصصی مشاوره ویژه بانوان با حضور سمیه جهاندیده، مشاور و کارشناس ارشد روانشناسی در فضای مجازی برگزار شد.

در این نشست، سمیه جهاندیده، کارشناس ارشد روانشناسی و مشاوره درمانی به تعریف سلامت روان و اهمیت و ضرورت آن پرداخت و اظهار داشت: تفکر، مدیریت هیجان، توانایی انجام کار در جامعه، رفع نیازهای اولیه و تعامل با افراد از نشانه های سلامت روان است.

وی سپس به لزوم ابراز احساسات برای افزایش انرژی مثبت اشاره کرد و گفت: شرکت فعال در برنامه های اجتماعی و برقراری ارتباطات چهره به چهره با اشخاص باعث آرامش روح و روان می شود.

سمیه جهاندیده بیان کرد: اضطراب، کم حرفی، عدم تعادل در خواب از عوامل مخرب در سلامت جسم است و برای مدیریت آن باید به موضوعات مورد علاقه، حضور در جمع دوستان، خواندن کتاب و شنیدن موسیقی در اوقات فراغت و بیان ناگفته ها به افراد مطمئن در زندگی پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست تخصصی مشاوره ویژه بانوان در قم برگزار شد

نشست تخصصی مشاوره ویژه بانوان در قم برگزار شد