مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 18:152020-10-24اجتماعي

صید ترال تنها دلیل کاهش ذخایر دریایی نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو داوود میرشکار مدیرکل دفتر حفاظت از زیست بوم ها و سواحل دریایی سازمان محیط زیست در برنامه زمین 360 درجه در رابطه با صید ترال گفت: - میرشکار در رادیو گفتگو تأکید کرد: نمی توان وضعیت ناخوشایند دریا ها و کاهش ذخایر آبی را فقط ناشی از صید ترال دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو داوود میرشکار مدیرکل دفتر حفاظت از زیست بوم ها و سواحل دریایی سازمان محیط زیست در برنامه زمین 360 درجه در رابطه با صید ترال گفت: خوشبختانه مطالبه گری مردم استان های جنوبی کشور طی سال های اخیر، حساسیت بیشتر مسئولان را در این رابطه رقم زده است.

وی افزود: قانون حفاظت و بهره برداری آبزیان ، امور مربوط به ارزیابی ذخایر آبزیان، اعطای مجوز به شناور ها و نظارت بر صید را به سازمان شیلات ایران واگذار کرده و نقش سازمان محیط زیست هم در این زمینه فقط حفظ تنوع زیستی ساحلی دریایی و گونه های در خطر انقراض است.

مدیرکل دفتر حفاظت از زیست بوم ها و سواحل دریایی سازمان محیط زیست با تأکید بر اینکه نمی توان وضعیت ناخوشایند دریا ها و کاهش ذخایر آبی را فقط ناشی از صید ترال دانست گفت: هم اکنون شناور های غیرمجاز بیش از 3 برابر شناور های مجاز وارد دریا ها می شوند که اکثراً هم صید غیرمسئولانه دارند یعنی با ابزار های نامناسب وارد دریا شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صید ترال تنها دلیل کاهش ذخایر دریایی نیست

صید ترال تنها دلیل کاهش ذخایر دریایی نیست