مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 18:052020-10-24اقتصادي

حجم سرمایه گذاری صنعتی در ایلام چهار برابر افزایش یافته است


مدیرکل سازمان صمت استان ایلام گفت: سهم سرمایه گذاری های تحقق یافته حوزه صنعت در استان از بدو دولت تدبیر و امید نسبت به سال های گذشته به 37 هزار و 353 میلیارد ریال یعنی چهار برابر افزایش یافته است.

- رضا محمدرحیمی مدیرکل سازمان صمت استان ایلام شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: از بدو پیروزی انقلاب تا سال 92 حجم سرمایه گذاری تحقق یافته حوزه صنعت استان 8 هزار میلیارد ریال بود که این رقم در طول مدت فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون به 37 هزار و 353 میلیارد ریال یعنی 4 برابر افزایش یافته است.

وی افزود: مطابق گزارش ارزیابی های تجارت نیوز از تحلیل داده های وزارت صمت در 4 ماهه نخست سال گذشته سرمایه گذاری در استان بیش از 200 درصد رشد یافته است.

مدیرکل سازمان صمت استان اظهار داشت: ایلام از امن ترین استان های کشور در بحث سرمایه گذاری است و بازگشت مجدد واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال متعددی را در کارنامه خود دارد.

محمدرحیمی ادامه داد: برگزاری منظم جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور و مدیریت مقام عالی دولت و پیگیری مجدانه برای جذب سرمایه گذاری و ایجاد طرح های توسعه و اشتغال زا از عوامل تاثیرگذار در این خصوص است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجم سرمایه گذاری صنعتی در ایلام چهار برابر افزایش یافته است

حجم سرمایه گذاری صنعتی در ایلام چهار برابر افزایش یافته است