مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 18:052020-10-24سياسي

ترامپ یا بایدن؟!/ فشار بر ایران در دوران هر رییس جمهور آمریکا


نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه تاکید کرد: در دوران هر رییس جمهور آمریکا از جمهوری خواه و دموکرات، فشارهای گوناگونی را بر نظام و ملت ایران وارد کردند.

- خبرگزاری مهر ، گروه سیاست، حجت الاسلام علی شیرازی نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه: برای ملت ما دموکرات و جمهوری خواه تفاوت ندارد.

برای ملت ایران حفظ دین و ارزش های الهی و انقلابی مهم است.

بیش از چهل سال است که آمریکا قدرت نفوذ خود در ایران را از دست داده است.

از همان روزهای نخست شکل گیری نظام اسلامی در ایران، تلاش آمریکا برای نابودی جمهوری اسلامی ایران و بازگشت ایران به دوران قبل از انقلاب و سلطه ی مجدد استکبار جهانی بر کشورمان آغاز شد.

در همه این سال ها و در دوران هر رییس جمهور آمریکا از جمهوری خواه و دموکرات، فشارهای گوناگونی را بر نظام و ملت ایران وارد کردند تا به آرزوهای شوم خود دست یابند؛ ولی شکست خوردند.

در دوران کارتر، قطعنامه های بسیاری را علیه کشورمان تصویب کردند، تحریم های اقتصادی ای علیه ایران وضع نمودند، پول ها و طلاهای ایران را که نزد بانک های آمریکا بود بلوکه کردند، به طبس حمله نظامی نمودند، کودتای نقاب را طراحی کردند.

در عصر ریگان، تحریم های بازرگانی و تجاری را علیه کشورمان اعلام کردند، کشورهای دنیا را از فروش سلاح و تجهیزات نظامی به ایران منع نمودند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ یا بایدن؟!/ فشار بر ایران در دوران هر رییس جمهور آمریکا

ترامپ یا بایدن؟!/ فشار بر ایران در دوران هر رییس جمهور آمریکا