مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 17:552020-10-24سياسي

گزارش زاکانی از جلسه 5 ساعته با طراحان استیضاح روحانی/ چرا با استیضاح همراه نبودم؟


نماینده قم در مجلس در یادداشتی با عنوان «چرا با استیضاح همراه نبودم؟»، گزارشی از جلسه 5 ساعته 29مهرماه با برخی از فعالان طرح استیضاح رییس جمهور ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه پارلمانی خبرگزاری فارس علیرضا زاکانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در یادداشتی با عنوان چرا با استیضاح همراه نبودم؟ ، گزارشی از جلسه 5 ساعته 29مهرماه با برخی از فعالان طرح استیضاح رییس جمهور ارائه داد.

 متن این گزارش به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم گزارشی از جلسه 5 ساعته 29 مهر 1399 با برخی از فعالان طرح استیضاح رییس جمهور استیضاح رییس جمهور در هفته های گذشته از پرچالش ترین بحث های سیاسی و جلسات خصوصی و عمومی فعالان سیاسی کشور بود.

هر چند این بحث سرانجام به پایان رسید و رهبر معظم انقلاب صراحتاً و علنی به موضوع مواجهه نادرست و غیر اخلاقی با رییس جمهور محترم ورود کردند، اما به جهت بررسی و تحلیل منطق حاکم بر آنچه که در هفته های گذشته، گذشت و از آن جهت که احتمال می رود در سال های آتی نیز باز هم این ماجرا تکرار شود و نیازمند تحلیل و آسیب شناسی است، بر خود واجب دیدم تا استدلال هایی را که در جلسه پنج ساعته 29 مهر 1399 با مطالبه گران فعال طرح استیضاح داشتم به صورت مکتوب منتشر نمایم تا علاوه بر درج در تاریخ، بتواند محلی برای فکر و مداقه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش زاکانی از جلسه 5 ساعته با طراحان استیضاح روحانی/ چرا با استیضاح همراه نبودم؟

گزارش زاکانی از جلسه 5 ساعته با طراحان استیضاح روحانی/ چرا با استیضاح همراه نبودم؟