مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 17:402020-10-24اقتصادي

چرا بخشنامه مقابله با «ترک فعل» مدیران و کارمندان مهم است؟


در سال های اخیر، فهرست خسارت های ملی ناشی از «ترک فعل خسارت بار مدیران» افزایش یافته است! برخی از مصادیق خسارت های زیانباری است که در سطح ملی و حتی بین المللی پدید آمده است و عامل اصلی آن «ترک فعل ناشی از بی توجهی» و عدم رعایت استاندارد های لازم توسط .

- در سال‌های اخیر، فهرست خسارت‌های ملی ناشی از «ترک فعل خسارت بار مدیران» افزایش یافته است! آتش سوزی عظیم ساختمان پلاسکو در اواخر سال 1395، سیل ویرانگر و خسارت‌بار اواخر سال 1397 و نیز ابتدای سال 1398، آتش سوزی مرکز پزشکی سینااطهر در سال 1399 و.

برخی از مصادیق خسارت‌های زیانباری است که در سطح ملی و حتی بین‌المللی پدید آمده است و عامل اصلی آن «ترک فعل ناشی از بی توجهی» و عدم رعایت استاندارد‌های لازم توسط «مقامات و اشخاص حقوقی حقوق عمومی» است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» نکته قابل توجه آن است که قریب به اتفاق اعمال خسارتبار ناشی از ترک فعل اشخاص حقوقی حقوق عمومی به تدریج و در بستر زمان به صورت نرم اتفاق می‌افتد و زمان مشهود، مشخص و خاصی ندارد.

به عنوان مثال در بند 14 ماده 55 قانون شهرداری و تبصره‌های آن که در سال 1345 اصلاح شده است، صراحتاً شهرداری مکلف به رفع خطر و جلوگیری از اقداماتی شده است که اگر به آن توجه می‌کرد و آن وظیفه را ترک نمی‌کرد، حادثه پل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا بخشنامه مقابله با «ترک فعل» مدیران و کارمندان مهم است؟

چرا بخشنامه مقابله با «ترک فعل» مدیران و کارمندان مهم است؟