مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 17:402020-10-24سياسي

سه رقمی شدن مرگ های کرونایی در تهران/داغ ترین نقاط انتقال ویروس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زالی، در جلسه ستاد فرماندهی مقابله با ویروس کرونا که شنبه سوم آبان 99 با حضور مقامات انتظامی و سپاه و نمایندگان دستگاه های نظارتی و بهداشتی تهران برگزار شد، - فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، نسبت به روند شیوع کرونا در تهران ابراز نگرانی کرد و گفت: فروشگاه های زنجیره ای و پاساژها، از داغ ترین محیط های انتقال ویروس هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زالی، در جلسه ستاد فرماندهی مقابله با ویروس کرونا که شنبه سوم آبان 99 با حضور مقامات انتظامی و سپاه و نمایندگان دستگاه های نظارتی و بهداشتی تهران برگزار شد، ضرورت اجرای قوانین بازدارنده و جدی تر برای مهار کرونا را مورد تاکید قرار داد.

فرمانده عملیات مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران، مناطق پرتراکم تهران به لحاظ جمعیت، مترو، اتوبوس ها، فروشگاه ها و پاساژ های بزرگ، فروشگاه های زنجیره ای مواد غذایی را نقاط آلوده و داغ ترین قسمت های شهر و استان تهران به لحاظ گسترش اپیدمی کرونا معرفی کرد و ضرورت مداخلات جدی تر برای قطع زنجیره ویروس را در این مناطق خواستار شد.

زالی، اعمال قوانین مربوط به جرایم عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی مهار کرونا را در سریع ترین زمان ممکن ضروری دانست و گفت: این طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه رقمی شدن مرگ های کرونایی در تهران/داغ ترین نقاط انتقال ویروس

سه رقمی شدن مرگ های کرونایی در تهران/داغ ترین نقاط انتقال ویروس