مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 17:402020-10-24سياسي

تاکید استاندار خوزستان بر اقدام جدی تر فرمانداران در مقابله با کرونا


استاندار خوزستان با تاکید بر اقدام جدی تر فرمانداران در مقابله با کرونا گفت: در صورتی که در شهرستان ها اتفاقی بیافتد، فرماندار و دادستان و نیروی انتظامی را مسئول و مقصر آن می دانیم زیرا باید با جدیت ورود کرده و برخورد کنند.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با تاکید بر اقدام جدی تر فرمانداران در مقابله با کرونا گفت: در صورتی که در شهرستان ها اتفاقی بیافتد، فرماندار و دادستان و نیروی انتظامی را مسئول و مقصر آن می دانیم زیرا باید با جدیت ورود کرده و برخورد کنند.

غلامرضا شریعتی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (3 آبان ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به قرار گرفتن مسجدسلیمان در وضعیت فوق پرخطر کرونا، اظهار کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص شهرهای پرخطر تصمیم گیری می کند که روز دوشنبه ابلاغ می شود و ما نیز تصمیمات ابلاغ شده را اعمال می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: مسئولان بهداشت و درمان مسجدسلیمان عنوان کرده اند که تعداد بیماران مسجدسلیمان شامل بیماران اندیکا و لالی نیز هست اما جمعیت کل تنها به جمعیت مسجدسلیمان تقسیم می شود.

استاندار خوزستان گفت: لالی و اندیکا، بیمارستان ندارند که اگر این مسائل لحاظ شود از وضعیت پرخطر خارج می شوند بنابراین به دانشگاه علوم پزشکی اهواز عنوان کردم که این مساله را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار خوزستان بر اقدام جدی تر فرمانداران در مقابله با کرونا

تاکید استاندار خوزستان بر اقدام جدی تر فرمانداران در مقابله با کرونا