مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 17:252020-10-24سياسي

عذرخواهی مدیرعامل آبفا هرمزگان از عدم دسترسی روستاها به آب شرب


از اینکه کماکان به دلیل مشکلات اعتباری برخی از روستاها از دسترسی کافی به آب شرب برخوردار نیستند، عذرخواهی می کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وضعیت آب پنج روستای بخش مرکزی در نشست هم اندیشی مدیرعامل آبفا با احمد مرادی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و نمایندگان شورای اسلامی این روستاها بررسی شد.

در این نشست نماینده مردم حوزه مرکزی استان در مجلس شورای اسلامی یکی از مشکلات اساسی در حوزه تأمین آب هرمزگان را مشکلات تأمین اعتبار و منابع مالی خواند و گفت: در این حوزه هرمزگان نسبت به دیگر استان های کشور از چالش بیشتری مواجه است.

احمد مرادی تاکید کرد: در صورت ضرورت و امکان کمک به رفع مشکلات این حوزه از سوی نمایندگان مردم در مجلس، انتظار می رود کماکان آبفا این مطالبه را از نمایندگان مردم در مجلس داشته باشد تا ما نیز برحسب وظیفه از اختیارات قانونی خود برای رفع این چالش ها استفاده کنیم.

وی با تاکید بر وجود حساسیت لازم در بخش تأمین آب روستایی، بر وجود نگاه مشترک بین آبفا و شوراها در راستای تسریع در اجرای پروژه های آبرسانی و رفع مشکلات روستاها تصریح کرد.

وجود حساسیت لازم در بخش تأمین آب روستاها در ادامه این نشست، مدیرعامل آبفا هرمزگان نیز بهره مندی برابر جمعیت شهری و روستایی از آب شرب را انتظاری بجا از سوی شوراهای روستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عذرخواهی مدیرعامل آبفا هرمزگان از عدم دسترسی روستاها به آب شرب

عذرخواهی مدیرعامل آبفا هرمزگان از عدم دسترسی روستاها به آب شرب