مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 17:202020-10-24اقتصادي

زمان آغاز معاملات پالایشی یکم مشخص شد؟


پیگیری های زیادی از سوی فعالان بازار و مردم برای مشخص شدن زمان بازگشایی نماد صندوق پالایشی یکم انجام شده اما در وضعیت فعلی نمی توان زمان دقیقی را برای این اقدام اعلام کرد.

- ، بعد از عرضه سهام بانکی‌ها و بیمه‌ای‌ها در اردیبهشت ماه و در قالب صندوق‌های قابل معامله دولتی (ETF)، دومین مرحله از عرضه این صندوق‌ با سهام پالایشی‌ها در نخستین روزهای شهریور ماه انجام و تعداد قابل توجهی از افراد در این پذیره‌نویسی مشارکت کردند.

ابتدا زمان بازگشایی نماد صندوق پالایشی یکم و معاملات آن در بازار در میان سرمایه‌گذاران با ابهاماتی همراه بود که در این زمینه حدود دو هفته گذشته «راضیه صباغیان»، مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس اعلام کرد: مطابق مقررات، یک ماه بعد از پایان پذیره‌نویسی امکان معامله برای صندوق‌های ETF فراهم می‌شود.

وی گفت: با توجه به اینکه پذیره‌نویسی صندوق پالایشی یکم تا 30 شهریور ماه ادامه داشت؛ بنابراین باید از اوایل آبان ماه امکان معامله برای این صندوق فراهم شود.

اکنون با توجه به آغاز ماه آبان همچنان خبری از زمان دقیق برای آغاز معاملات صندوق پالایشی یکم ارائه نشده، که این موضوع می‌تواند حاشیه‌هایی را در بازار با خود به همراه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان آغاز معاملات پالایشی یکم مشخص شد؟

زمان آغاز معاملات پالایشی یکم مشخص شد؟