مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 17:202020-10-24سياسي

برخی گزارشات ارائه شده به مرکز برای حفظ موقعیت و غیرواقعی است


نماینده مردم شهرستان اهواز در مجلس گفت: متاسفانه برخی گزارشات ارائه شده به مرکز و وزارتخانه ها برای حفظ موقعیت، عمدا و یا سهوا غیرواقعی است که این مسئله قابل تحمل نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سیدکریم حسینی رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان و نماینده مردم شهرستان اهواز در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری اظهار کرد: مجلس یازدهم فرمایش مقام معظم رهبری را مبنی بر آنکه مجلس این دوره، مجلس انتظار و امید است را نصب العین خود قرار داده است.

وی افزود: مجلس یازدهم با اولویت قرار دادن اقتصاد، معیشت و فرهنگ کار خود را آغاز کرد، گرچه امروز اولویت های کشور و بعد استان ما مشخص است اما باید سعی شود یک تصمیم گیری بهتر و شفاف جمع بندی شود.

نماینده مردم شهرستان اهواز در مجلس  گفت: دیدگاه مجلس یازدهم نسبت به امور همدلی، همراهی و بدور از تقابل با دولت و مسوولین اجرایی است، این موضوع به معنای رضایت از عملکرد دولت و وزرای آن به ویژه در حوزه خوزستان نیست.

وی ادامه داد: از طرفی این دیدگاه به معنی عدم تقابل و یا عدم همکاری با مسوولین اجرایی و استانی نیست.

همانطور که در گذشته هم گفته شد بنای کار اکثریت نمایندگان خوزستان در  مجلس تعامل، همکاری و برادری هست اما در عین حال به وظیفه خود که نظارت و گاهی تذکر در امور است عمل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی گزارشات ارائه شده به مرکز برای حفظ موقعیت و غیرواقعی است

برخی گزارشات ارائه شده به مرکز برای حفظ موقعیت و غیرواقعی است