مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 16:552020-10-24سياسي

خوزستان مورد حملات سایبری قرار گرفت/ لزوم آشنایی با پدافندغیرعامل


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان با اشاره به حملات سایبری که در استان خوزستان، گفت: مدتی پیش یک حمله سایبری به سازمان دریانوردی داشتیم که سازمان ملی خود شاهد این حمله بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید فیوضی بعد از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته پدافند با اشاره به اینکه شعار هفته پدافند در سال جاری مقاومت فعال، تاب آوری حیرت انگیز و ایران قوی است، اظهار کرد: پدافند غیرعامل دکترین امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با تهدیدات غیرنظامی یا همان دفاع بدون سلاح است؛ به کارگیری مجموعه اقدامات برای مقابله با تهدیدات غیرنظامی دشمن با هدف کاهش آسیب پذیری و مصون سازی از جمله مهم ترین تعاریف برای پدافند غیرعامل است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات پدافند به نوعی پیش بینی برای جلوگیری از بروز حوادث است، افزود: در حقیقت اقداماتی را انجام می دهیم که اگر حادثه یا بحرانی رخ داد، دستگاه ها با اقدامات پیشگیرانه خود حوادث و تلفات را به حداقل برسانند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان با اشاره به اینکه از علوم و فنون و تکنولوژی های پیشرفته در تهدیدات استفاده می شود، تصریح کرد: حملات سایبری برای اخلال در بخش های مختلف کشور مهم ترین نوع تهدید است؛ در گذشته دشمن به بمباران روی می آورد ولی حالا با حمله سایبری اخلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان مورد حملات سایبری قرار گرفت/ لزوم آشنایی با پدافندغیرعامل

خوزستان مورد حملات سایبری قرار گرفت/ لزوم آشنایی با پدافندغیرعامل