مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 16:502020-10-24ورزشي

صاحبان مراسمات تشییع به مراجع قضایی معرفی خواهند شد


مردم باید از حضور در مراسمات، بازدیدهای خانوادگی و تجمعات خودداری کنند و برگزاری هرگونه مراسم تشییع و تجمعات ممنوع است و میزبانان مراسم به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، جلسه قرارگاه کنترل بیماری ، احتساب بیماران مبتلا از شهرهای اندیکا و لالی در آمار مسجدسلیمان است و همین باعث بالارفتن آمار این شهرستان شده است.

وی ادامه داد: مردم باید از حضور در مراسمات، بازدیدهای خانوادگی و تجمعات خودداری کنند و برگزاری هرگونه مراسم تشییع و تجمعات ممنوع است و صاحبان مراسم به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

پاکدل افزود: برنامه گندزدایی روزانه در سطح شهرستان مجددا شروع خواهد شد همه ادارات از جمله شهرداری، شرکت نفت، هوانیروز، ارتش با کمک سازمان های مردم کار گندزدایی و ضدعفونی را بر عهده خواهند داشت.

وی فعالیت بازار جمعه در شهرستان مسجدسلیمان را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کرد و گفت: نصب پلاکارد مراسمات فاتحه خوانی در سطح شهر ممنوع است و روزانه توسط اجراییات شهرداری جمع آوری خواهند شد، همچنین شهرداری موظف است ورودی آرامستان ها را با هماهنگی شبکه بهداشت و نظارت نیروی انتظامی مسدود کند.

وی اذعان کرد: از فردا یک شنبه 4 آبان ماه فعالیت کلیه رستوران ها و باشگاه های ورزشی مسقف ممنوع است و رستوران ها فقط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صاحبان مراسمات تشییع به مراجع قضایی معرفی خواهند شد

صاحبان مراسمات تشییع به مراجع قضایی معرفی خواهند شد