مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 16:152020-10-24بين الملل

حماس خطاب به مقامات فرانسه: اهانت به ادیان و پیامبران، آزادی بیان نیست


جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در بیانیه ای، توهین به ادیان و شخصیت های مقدس از جمله پیامبر اسلام را محکوم کرد و درباره پیامدهای اسلام ستیزی در اروپا هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اظهارات رسمی و غیررسمی در فرانسه علیه مقدسات مسلمان و توهین به پیامبر (ص) را تحت هر بهانه و توجیهی محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حماس امروز شنبه طی بیانیه ای در واکنش به افزایش اسلام ستیزی در فرانسه اعلام کرد که این گونه حرکات و اقدامات را با محکومیت و عصبانیت شدید دنبال می کند.

در این بیانیه آمده است: اهانت به همه ادیان و تمامی پیامبران نه تنها مشمول آزادی بیان و عقیده نمی شود بلکه فرهنگ نفرت و دودستگی و نفاق در بین ابناء بشر را بیشتر می کند و رسول خدا محمد (ص) رحمهً للعالمین بوده و برای همین منظور مبعوث شده اند و بارها سفارش به هم زیستی، مسامحه و احترام به طرف مقابل کرده اند .

حماس در باره پیامدها و عواقب تداوم چنین رفتاری در فرانسه هشدار داد و گفت که چنین رفتارهای مذمومی، مردم و دولت ها را به سمت درگیری سوق می دهد؛ آن هم در شرایطی که به گفته حماس، انسان ها به ارزش هایی چون هم زیستی و تسامح نیاز شدیدی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس خطاب به مقامات فرانسه: اهانت به ادیان و پیامبران، آزادی بیان نیست

حماس خطاب به مقامات فرانسه: اهانت به ادیان و پیامبران، آزادی بیان نیست