مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 15:502020-10-24سياسي

توزیع 150 بسته معیشتی بین نیازمندان توسط امام زاده دال ذال(ع) تبریز


مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از توزیع 150 بسته معیشتی بین نیازمندان خبر داد و گفت: این کمک های مومنانه در قالب مرحله سوم کمک های مومنانه از طریق هیات امنای امام زادگان سید ابراهیم و سید حذیفه (دال ذال) ترتیب داده شده است.

- توزیع 150 بسته معیشتی بین نیازمندان توسط امام زاده دال ذال(ع) تبریز ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از توزیع 150 بسته معیشتی بین نیازمندان خبر داد و گفت: این کمک های مومنانه در قالب مرحله سوم کمک های مومنانه از طریق هیات امنای امام زادگان سید ابراهیم و سید حذیفه (دال ذال) ترتیب داده شده است.

حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی در آیین توزیع کمک های مومنانه در امام زاده دال ذال(ع) تبریز، با گرامیداشت مناسبت های پیش رو، در مورد تاریخچه امام زاده دال ذال تبریز، اضافه کرد: دو امام زاده بزرگواری(سید حذیفه و سید ابراهیم) که در این محل دفن شده اند از نوادگان امام موسی بن جعفر(ع) هستند و روایت است که بعد از شهادتشان در این محل دفن شده اند.

وی با تاکید بر این که این امام زادگان(ع) پیش از سال 91 جزو امام زادگان متروک بودند، خاطرنشان کرد: در سال 91 عملیات عمرانی در این محل آغاز شده و امام زاده به شکل مناسبی مرمت و بازسازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 150 بسته معیشتی بین نیازمندان توسط امام زاده دال ذال(ع) تبریز

توزیع 150 بسته معیشتی بین نیازمندان توسط امام زاده دال ذال(ع) تبریز