مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 15:202020-10-24سياسي

نگرانی از ایجاد انحراف در بهره برداری از ساختمان خانه شهر


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران با تاکید بر ضرورت تبدیل خانه شهر به محلی برای گفت و گوی شهروندان با مدیران شهری از امکان انحراف در بهره برداری این ساختمان ابراز نگرانی کرد.

- نگرانی از ایجاد انحراف در بهره برداری از ساختمان "خانه شهر" رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران با تاکید بر ضرورت تبدیل "خانه شهر" به محلی برای گفت و گوی شهروندان با مدیران شهری از امکان انحراف در بهره برداری این ساختمان ابراز نگرانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد سالاری در خصوص بازدیدی که به همراه شهردار منطقه 12 از پروژه های این منطقه داشت، گفت: یکی از بناهای تاریخی و ارزشمند منطقه، خانه اردیبهشت در محله عودلاجان است که شهرداری آن را تملک کرده و با مشارکت توسعه گر در حال مرمت و احیا است و در مراحل پایانی قرار دارد.

وی ادامه داد: اتفاق خوبی که در خصوص این بنای تاریخی افتاده اینست که با آغاز احیاء این بنا، این رویکرد به مجموعه خانه های اطراف این بنا نیز تسری پیدا کرده و تبدیل این موضوع به یک پارادایم، همان هدفی است که ما آن را دنبال می کنیم.

چراکه اساسا اگر یک موضوع تبدیل به دغدغه و مطالبه عمومی شود، مسئولان تصمیم گیر و تصمیم ساز به سمت تحقق آن گام برمی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از ایجاد انحراف در بهره برداری از ساختمان خانه شهر

نگرانی از ایجاد انحراف در بهره برداری از ساختمان خانه شهر