مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 15:002020-10-24پزشكي

رعایت پروتکل های بهداشتی صرفا با سفارش و توصیه امکانپذیر نیست


استاندار خوزستان با بیان اینکه قدرت سرایت کرونا با ورود گونه جهش یافته اروپایی ویروس افزایش یافته است، گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی صرفا با سفارش و توصیه امکانپذیر نیست و باید با جدیت مقررات را اعمال نماییم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا  اظهار کرد: ستاد ملی در رابطه با 46 شهرستان پرخطر تصمیم گیری میکند و مصوبات از دوشنبه ابلاغ می شود و آنچه که تصمیم گیری شود ما اعمال می کنیم.

وی افزود: البته تاکنون مسوولان بهداشت و درمان مسجدسلیمان اعلام کردند که تعداد بیماران این شهرستان شامل لالی و اندیکا نیز می شود اما تعداد مبتلایان بر جمعیت مسجدسلیمان تقسیم می شود، در صورتی که بر مجموع جمعیت این سه شهرستان تقسیم شود مسجدسلیمان از زمره شهرهای آلوده خارج می شود که قرار شد دانشگاه علوم پزشکی این موضوع را بررسی نماید.

شریعتی گفت: در عین حال پروتکل های شهرهای پرخطر را برای شهرستان مسجدسلیمان اعمال می کنیم تا دانشگاه علوم پزشکی بررسی خود را انجام دهد.

وی ادامه داد : در خصوص سایر موارد تصمیم گیری شد که با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری فرمانداران به صورت ویژه تر مراقبت نمایند و تیم های بازرسی تشکیل دهند و نظارت جدی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت پروتکل های بهداشتی صرفا با سفارش و توصیه امکانپذیر نیست

رعایت پروتکل های بهداشتی صرفا با سفارش و توصیه امکانپذیر نیست