مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 14:452020-10-24سياسي

شاهد دوران طلایی تعامل نیروهای مسلح هستیم


دوران طلایی تعامل و همکاری نیروهای مسلح را شاهدیم چراکه در هر شرایط و مأموریتی فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی کنار هم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دقایقی پیش، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اتفاق هییت همراه برای تبریک هفته نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی ناجا حضور یافت و با سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی دیدار و گفت و گو کرد.

سردار حسین اشتری در این دیدار صمیمانه، ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسن عسگری (ع) و با تبریک آغاز امامت امام زمان (عج)، اعیاد ربیع الاول و هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: خدا را شاکریم که در آخرین روز هفته نیروی انتظامی میزبان فرمانده ای مردمی هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به پیام ادامه داد: امروز این مهم، مورد تاکید فرمانده معزز کل قوا (مدظله العالی) است و ایشان تاکید فرمودند که همه سازمان ها بایستی در این خصوص پای کار باشند گرچه معظم له از اقدامات انجام شده ابراز رضایت نمودند.

وی تاکید کرد: امروز نیروهای مسلح باعث افتخار کشور هستند و در هر حادثه ای در کنار مردم بوده و خواهند بود و مردم هم آنها را دوست دارند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به شعار امسال هفته ناجا با عنوان با هم برای امنیت و سلامت بیان کرد: امروز حافظان امنیت و سلامت در کنار هم هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد دوران طلایی تعامل نیروهای مسلح هستیم

شاهد دوران طلایی تعامل نیروهای مسلح هستیم