مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 14:252020-10-24سياسي

جایگاه امام جمعه نقش فرماندهی قرارگاه هدایت را برعهده دارد


مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی گفت: دستگاه نماز جمعه، نقش فرماندهی قرارگاه هدایت و تبیین در هر منطقه را برعهده دارد که این مهم بدون داشتن نقشه راه امکان پذیر نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام نعمت الله آزموده ظهر امروز در نشست با اعضای ستاد نماز جمعه خراسان شمالی، با اشاره به جایگاه و رسالت نهاد امامت جمعه، اظهار کرد: این نهاد هم به جهت موقعیت و جایگاهش که امتداد نهاد امامت و ولایت است و هم به خاطر نیروها و اعضایش و هم به دلیل ضریب تأثیر و عمق فعالیت هایش و نیز به جهت تهدیدهایی که از سوی دشمن علیه آن، وجود دارد، یک نهاد راهبردی و دستگاه بسیار مهم محسوب می شود.

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی اضافه کرد: از فرمایشات و تأکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب می توان دریافت که ارتقا و شکوفایی نهاد نماز جمعه بدون برنامه ممکن نیست.

وی افزود: با عنایت به آنچه از بیانات امام خامنه ای در اهمیت جایگاه، نقش و رسالت نهاد امامت جمعه برداشت می شود باید گفت ضرورت و اهمیت برنامه ریزی در سطح کلان، در سطح میانی و در سطح خُرد امری بدیهی و ضروری محسوب می شود.

حجت الاسلام آزموده تصریح کرد: به ویژه آن که نگاه و توقع امام جامعه اسلامی از ائمه جمعه و دستگاه نماز جمعه، نقش فرماندهی قرارگاه هدایت و تبیین در هر منطقه است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه امام جمعه نقش فرماندهی قرارگاه هدایت را برعهده دارد

جایگاه امام جمعه نقش فرماندهی قرارگاه هدایت را برعهده دارد