مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 14:252020-10-24اقتصادي

شیرآلات قهرمان یکی از بزرگترین کارخانه های تولید شیرآلات بهداشتی در خاورمیانه


شیرآلات قهرمان بزرگترین کارخانه تولید شیرآلات در خاور میانه می باشد که با ایجاد اشتغال برای بیش از 500 نفر به طور مستقیم در مناطق محروم و 2000 نفر به طور غیرمستقیم در سرتاسر ایران  سهم بسزایی در شکوفایی این صنعت در کشور داشته است.

- شیرآلات قهرمان بزرگترین کارخانه تولید شیرآلات در خاور میانه می باشد که با ایجاد اشتغال برای بیش از 500 نفر به طور مستقیم در مناطق محروم و 2000 نفر به طور غیرمستقیم در سرتاسر ایران  سهم بسزایی در شکوفایی این صنعت در کشور داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام ابزارینا، این کارخانه با کنار زدن موانع تولید از یک سو و بومی سازی تکنولوژی های روز دنیا از سوی دیگر توانسته، علی رغم تمامی دغدغه های موجود در مسیر توسعه و تولید خود را همتراز با بزرگترین تولیدکنندگان شیرآلات دنیا قراردهد.

بکارگیری سیستم های به روز ریخته گری همگام با اصول ایمنی و حفظ محیط زیست در کنار دستگاه های بسیار مدرن تراشکاری و پرداختکاری کارخانه شیرآلات قهرمان را قادر ساخته تا تمامی مدل های روز دنیا را با استانداردهایی بالاتر از استانداردهای ملی و بین المللی تولید نماید.

این کارخانه همچنین به منظور حفظ کیفیت و دوام تولیدات خود و رضایتمندی مشتریان محصولات تولیدی را با مقاوم ترین پوشش نیکل کروم عرضه می نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیرآلات قهرمان یکی از بزرگترین کارخانه های تولید شیرآلات بهداشتی در خاورمیانه

شیرآلات قهرمان یکی از بزرگترین کارخانه های تولید شیرآلات بهداشتی در خاورمیانه