مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 14:052020-10-24سياسي

متاسفانه مردم بازارگردی را تعطیل نمی کنند/چاپ هرگونه اعلامیه ترحیم ممنوع است


جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین گفت: متاسفانه مردم تحت شدیدترین نظارت ها هم حاضر به تعطیلی بازار گردی و مسافرت ها نیستند و در این شرایط بحرانی گویا بین مردم در برپایی مراسم عزاداری و عروسی مسابقه برگزار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی، جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با به میدان آورده اند ولی راهکار اصلی شکست این ویروس، رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم است.

وی با بیان وضعیت تاسف بار بازار قزوین افزود: متاسفانه مردم تحت شدیدترین نظارت ها هم حاضر به تعطیلی بازار گردی و مسافرت ها نیستند  و در این شرایط بحرانی گویا بین مردم در برپایی مراسم عزاداری و عروسی مسابقه برگزار شده است.

  حبیبی  تصریح کرد: به منظور اعمال محدودیت در برگزاری مراسم عزاداری، تا اطلاعات ثانوی چاپ هرگونه اعلامیه ترحیم ممنوع است و حتی در صفحات مجازی نیز نباید اعلامیه ترحیم درج شود، مسؤولیت نظارت برعهده  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.

وی با اشاره به ضرورت نظارت جامع بر تمامی بخش ها و مناطق شهرستان ها عنوان کرد:  از ظرفیت های بسیج و هلال احمر نیز در زمینه نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متاسفانه مردم بازارگردی را تعطیل نمی کنند/چاپ هرگونه اعلامیه ترحیم ممنوع است

متاسفانه مردم بازارگردی را تعطیل نمی کنند/چاپ هرگونه اعلامیه ترحیم ممنوع است