مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 14:002020-10-24سياسي

علما و روحانیت همواره در صف اول مبارزه با استبداد و استکبار بوده اند


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، علما و روحانیت را در صف اول مبارزه با استبداد و استعمار و استکبار دانست و عنوان کرد: روحانیون همواره از طلایه داران تنویر افکار عمومی بودند.

- ایسنا/گیلان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، علما و روحانیت را در صف اول مبارزه با استبداد و استعمار و استکبار دانست و عنوان کرد: روحانیون همواره از طلایه داران تنویر افکار عمومی بودند.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، امروز در نشست هم اندیشی با طلاب جوان و انقلابی که به مناسبت یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در سالن اجتماعات این شورا برگزار شد، با اشاره به هم زمانی مبارک یوم الله 13 آبان با ولادت با سعادت نبی مکرم خداوند حضرت محمد مصطفی(ص)، گفت: اسلامی بودن، مردمی بودن و استکبارستیزی سه ویژگی مهم انقلاب اسلامی است؛ مردم در پیروزی انقلاب اسلامی نقشی پررنگ داشته و علت موجده آن بودند و نیز علت مبقیه انقلاب اسلامی می باشند و اکنون برای تداوم و استمرار آن تلاش می کنند لذا انقلاب اسلامی ایران بدون نقش آفرینی مردم قابل تصور نیست.

وی با اشاره به تلاش بی وقفه دشمنان برای جداکردن مردم از انقلاب اسلامی و آرمان های انقلابی، اظهار کرد: در تاریخ انقلاب اسلامی روزهای مهمی وجود دارد که برخی از آنها تلخ و برخی دیگر شیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علما و روحانیت همواره در صف اول مبارزه با استبداد و استکبار بوده اند

علما و روحانیت همواره در صف اول مبارزه با استبداد و استکبار بوده اند