مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 13:052020-10-24سياسي

مرکز نوآوری کشاورزی هوشمند پارک علم و فناوری کرمانشاه افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا طیبی، رییس جهاد دانشگاهی، در حاشیه افتتاح مرکز نوآوری کشاورزی هوشمند که با مشارکت پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه و شرکت نیروی غرب ایجاد شده، - مرکز نوآوری کشاورزی هوشمند پارک علم و فناوری کرمانشاه با حضور رییس جهاد دانشگاهی و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا طیبی، رییس جهاد دانشگاهی، در حاشیه افتتاح مرکز نوآوری کشاورزی هوشمند که با مشارکت پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه و شرکت نیروی غرب ایجاد شده، با ارزشمند خواندن راه اندازی این مرکز، گفت: در شرایط فعلی، کشاورزی ما باید متکی بر توسعه علم و فناوری با بیشترین بهره وری باشد.

رییس جهاد دانشگاهی اظهار کرد: در شرایط کنونی باید توسعه اقتصادی خودمان را متکی بر توسعه علمی و فناورانه کنیم تا بتوانیم با دنیا رقابت داشته باشیم.

طیبی با اشاره به اهمیت راه اندازی مرکز نوآوری کشاورزی هوشمند در کرمانشاه، اظهار کرد: این مرکز می تواند این فرصت را در اختیار جوانان کرمانشاهی و حتی استان های همجوار قرار دهد که ایده های علمی خودشان را به منصه ظهور برسانند.

وی تاکید کرد: خوشبختانه این مرکز به عنوان یک شتابدهنده نیز عمل می کند و حمایت هایی را نیز از این جوانان خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز نوآوری کشاورزی هوشمند پارک علم و فناوری کرمانشاه افتتاح شد

مرکز نوآوری کشاورزی هوشمند پارک علم و فناوری کرمانشاه افتتاح شد