مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 12:352020-10-24سياسي

پلدختر در شرایط فوق پرخطر شیوع ویروس کرونا/ اعمال محدودیت ها ضرورت دارد


بر اساس شاخص تعداد مبتلا شهرستان پلدختر از نظر شیوع ویروس کرونا در شرایط فوق پر خطر معرفی شده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پلدختر، سید حبیب الله  موسوی روز شنبه در جلسه ستاد مبارزه با از سوی توده های مختلف مردم موجب برگزاری تجمع ها به ویژه در مراسم های عروسی و عزا و افزایش تعداد مبتلایان در شهرستان پلدختر شده است.

وی افزود : برگزاری مراسم های عروسی با جمعیت یک هزار یا بیش از آن که مشاهده شده اکثر شرکت کنندگان در این گونه مراسم ها حتی از ماسک نیز استفاده نمی کنند علت اصلی افزایش مبتلایان در پلدختر است.

موسوی یادآور شد: این گونه مراسم ها و تجمع ها موجب ابتلا افراد به کووید 19 می شود چرا که در روزهای ابتدای ابتلا علائم مشخص نیست و این فرد مبتلا به ویروس آن را  به سرعت در بین خانواده و فامیل و کسانی که با آنها در ارتباط است انتقال می دهد و به همان نسبت تعداد مبتلایان به سرعت افزایش می یابد.

بخشدار معمولان گفت: نتیجه این گونه بی توجهی ها و عادی انگاری تکمیل ظرفیت بیمارستان امام خمینی (ره) شهر پلدختر و شیوع هر چه بیشتر این بیماری در شهرستان است.

وی افزود: منابع مالی در سطح کشور به خاطر اعمال سخت ترین تحریم های ظالمانه و جلوگیری از واردات تجهیزات پزشکی و سایر عوامل مبارزه با ویروس جهت آگاهی مردم و مسئولان اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلدختر در شرایط فوق پرخطر شیوع ویروس کرونا/ اعمال محدودیت ها ضرورت دارد

پلدختر در شرایط فوق پرخطر شیوع ویروس کرونا/ اعمال محدودیت ها ضرورت دارد