مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 12:352020-10-24سياسي

کتاب «خدا در قرآن و کتاب مقدس» منتشر می شود


استادیار پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از تالیف کتاب «خدا در قرآن و کتاب مقدس؛ بررسی و نقد آرای کارن ارمسترانگ و دنیز ماسون» خبر داد.

- استادیار پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از تالیف کتاب خدا در قرآن و کتاب مقدس؛ بررسی و نقد آرای کارن ارمسترانگ و دنیز ماسون خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد اکبریان از تالیف کتابی با عنوان خدا در قرآن و کتاب مقدس؛ بررسی و نقد آرای کارن ارمسترانگ و دنیز ماسون خبر داد و اظهار کرد: این اثر از اواخر سال 97 شروع شد و دو بخش دارد؛ هر بخش از این کتاب مربوط به یکی از خاورشناسان است و در آن دیدگاه کارن ارمسترانگ و دنیز ماسون مورد نقد قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه علت انتخاب این دو خاورشناس آن بوده که کتاب ویژه ای برای این موضوع دارند، گفت: در واقع هر کدام اثری درباره بررسی تطبیقی دیدگاه قرآن و کتاب مقدس در موضوع خداباوری و یا اعتقاد به خدا دارند؛ هر دو کتاب مستقلی نوشته اند، ضمن اینکه در مورد این دو اثر هم کار تحقیقی در کشور صورت نگرفته است.

استادیار پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: کتاب در 160 صفحه نوشته خواهد شد و نقد دیدگاه هر دو نفر در 80 صفحه جداگانه انجام می شود؛ در بخش اول که به خانم ارمسترانگ اختصاص دارد، در مورد روش تاریخی ایشان بحث شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «خدا در قرآن و کتاب مقدس» منتشر می شود

کتاب «خدا در قرآن و کتاب مقدس» منتشر می شود