مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 12:202020-10-24سياسي

فرهنگ وقف در جامعه حفظ شود


استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر حفظ فرهنگ وقف در جامعه، گفت: ضروری است از طریق رسانه ها و بهره گیری از فضای مجازی به موضوع وقف بیش از پیش پرداخته شود.

- محمدرضا پورمحمدی در دیدار مدیران اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با وی به مناسبت هفته وقف، افزود: فرهنگ متعالی وقف، مصداق بارز احسان ماندگار، صداقت در کار خیر و تلاش برای کم کردن دردهای همنوعان و تعالی اجتماعی و اقتصادی جامعه است که باید بیش از پیش به این مهم پرداخته شود.

وی با اشاره به این که دین مبین اسلام، دینی جامع و کامل است و در این مکتب حیات بخش برای همه افراد و اقشار، برنامه های زندگی و حقوق اجتماعی و انسانی در نظر گرفته شده است، گفت: وقف به عنوان یک سنت حسنه مورد سفارش در دین مبین اسلام و بهترین مسیر برای رستگاری و باقیات صالحات است.

وی با اشاره به این که ترویج فرهنگ وقف یکی از الزامات تحقق تمدن اسلامی است، ادامه داد: وقف نه تنها از نظر اقتصادی برای جامعه اسلامی بسیار مهم و اثرگذار است، بلکه یک سرمایه اجتماعی به شمار می رود که از این قابلیت در راستای اعتلا و آبادانی ایران اسلامی می توان به نحو شایسته ای بهره برداری کرد.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: وقف می تواند در عرصه های متعددی با توجه به نیاز امروز جامعه و منافع عمومی از جمله پزشکی، علم و فناوری، کمک به ساخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ وقف در جامعه حفظ شود

فرهنگ وقف در جامعه حفظ شود