مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 11:552020-10-24سياسي

توزیع 12 هزار بسته معیشتی در رزمایش مواسات توسط اوقاف قم


تاکنون پنج مرحله رزمایش مواسات و همدلی مومنانه توسط اوقاف استان قم اجرایی و طی آن 12 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری ظهر امروز در آیین برگزاری پنجمین مرحله طرح مواسات و همدلی که با عنوان احسان ماندگار در قم برگزار شد اظهار کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و همچنین شیوع کرونا که معیشت بسیاری را تحت تاثیر قرار داده، اوقاف استان قم تاکنون پنج مرحله توزیع بسته های معیشتی را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: مرحله نخست همزمان با نوروز امسال، مرحله دوم در ماه رمضان، مرحله سوم و چهارم در ماه های محرم و صفر و مرحله پنجم هم در دهه وقف اجرایی شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه در هر مرحله حدودا  3 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شده است گفت: منابع تامین این طرح از محل عواید موقوفات بوده است.

وی ادامه داد: شاید این بسته ها مشکلات عمده اقتصادی را حل نکنند ولی از نظر معنوی و روانی، تاثیر بسزایی دارد و نیازمندان می بینند که وقف برکت فراوانی داشته و در حد بضاعت موقوفات و سازمان اوقاف، اقداماتی برای آنها انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 12 هزار بسته معیشتی در رزمایش مواسات توسط اوقاف قم

توزیع 12 هزار بسته معیشتی در رزمایش مواسات توسط اوقاف قم