مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 11:552020-10-24سياسي

حرم ها تعطیل نمی شوند


با وجودی که مشهد، قم و شهرری در شمار شهرهای بحرانی نیستند، یکی از رسانه های اصلاح طلب، تعطیلی حرم امام رضا (ع)، حرم حضرت معصومه (س) و حرم حضرت عبدالعظیم (ع) را خبری کرده بود که با پیگیری خبرنگار فارس معلوم شد این خبر نادرست است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس، روز پنجشنبه رییس جمهور در جلسه هیأت دولت از اعمال محدودیت های شدید در برخی از شهرها خبر داد که البته آن روز نه جزییاتی از محدودیت ها و نام شهرها اعلام نشد.

اعلام نام 43 شهر به عنوان شهرهای بحرانی اما ساعاتی پیش از سوی سخنگوی وزارت بهداشت نام 43 شهر به عنوان شهرهای بحرانی اعلام و مقرر شد از روز دوشنبه در این شهرها محدودیت های شدید صورت گیرد.

این در حالی است که هنوز جزییاتی از محدودیت ها اعلام نشده و فقط به طور کلی بیان شده که محدودیت های شدید در شهرهای بحرانی اعمال می شود.

خبری که رسانه اصلاح طلب درباره تعطیلی حرم ها منتشر کرده است اعلام یکی از رسانه ها مبنی بر تعطیلی حرم ها دقایقی پیش یکی از رسانه های اصلاح طلب با انتشار تصویر دسته بندی مشاغل اعلام کرد گروه های شغلی دو، سه و چهار در این محدودیت های جدید باید تعطیل شوند که حرم های امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س)، حضرت عبدالعظیم (ع)، امامزاده صالح (ع)، شاهچراغ (ع) و مسجد جمکران هم در شمار حرم های تعطیل شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرم ها تعطیل نمی شوند

حرم ها تعطیل نمی شوند