مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 11:252020-10-24ورزشي

عکاسان ایرانی منتخب نمایشگاه کرونا در مونیخ آلمان


علی حدادی اصل و زهره سلیمی عکاسان ایرانی هستند که با مجموعه آثار 12 فریمی رتبه نخست نمایشگاه کرونا در مونیخ آلمان را کسب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا و همه گیر شدن آن در سراسر دنیا، عکاسان مستند در کشورهای مختلف مانند هر رویداد دیگری تصمیم به ثبت آثار و تغییر و تحولات شهر، مردم و آداب و معاشرت ها گرفتند.

از این رو کشور آلمان تصمیم گرفت با برگزاری رقابتی در میان دیگر کشورهای دنیا، مجموع آثار عکاسان از این رویداد فراگیر را وارد رقابت کند و وجه هنری به آن دهد.

در این رقابت عکاسان زیادی از 37 کشور در دنیا شرکت کردند و آثار خود را به رقابت جهانی کشاندند.

بعد از داوری آثار، از تیم هفت نفره داوری متشکل از عکاسان مطرح بین المللی از جمله عکاس اتریشی، آلمانی و …، از این 37 کشور، 9 شهر وارد رقابت شدند که مجموعه آثار 12 فریمی علی حدادی اصل و زهره سلیمی از ایران رتبه نخست را کسب کرد.

بر این اساس، تمامی آثار راه یافته از 9 کشور که در مجموع 70 عکس از شهرهای کیف، تهران، قاهره، بمبیی، رم، نیویورک، لندن و شهرهایی در آلمان و اتریش هستند، در سه بخش مکان ها، انسان ها و علام بحران، از 21 اکتبر در گالری مرکز فرهنگی pasinger Faik در مونیخ با عنوان نمایشگاه Empty Spaceshuttle & Social Distancing به نمایش گذاشته شده و تا 29 نوامبر این نمایشگاه دایر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکاسان ایرانی منتخب نمایشگاه کرونا در مونیخ آلمان

عکاسان ایرانی منتخب نمایشگاه کرونا در مونیخ آلمان